14 November 2007

Chestionare

Dupa mai multe mailuri bidirectionale (eu - Andreea) si dupa cateva ore petrecute peste program la facultate, astazi am terminat in fine de conceput, redactat, corectat si paragrafat chestionarul cu pricina.

Acesta contine un total de 50 de intrebari tip grila, care sunt structurate pe 2 zone de interes –> Studii / Facultate si respectiv Activitati extrascolare / Lifestyle. Pentru ca intrebarile sunt foarte punctuale, ne-am gandit sa recomandam un timp de completare a raspunsurilor de maxim 25 - 30 minute.

Chestionarul va fi aplicat studentilor din FJSC, din anii 2, 3 si 4 de studiu. Ne-am gandit la un esantion total de 200 de studenti, insa ponderea pe ani de studiu inca nu am decis-o.

Va tinem la curent cu demersurile!

1 comment:

Anonymous said...

Buna, in timp ce cautam informatii despre influenta televiziuni asupra tinerilor, am descoperit acest blog.
interesanta ideea studiului, suna promitator la inceput... banuiesc ca deja au fost trase concluziile dar nu au mai fost postate, chiar as fi curioasa cum se poate afla printr-un singur chestionar aplicat pe aproximativ 200 de persoane, modul de viata al studentilor. Cu un esantion atat de mic si cu un chestionar de 50 de intrebari probabil poti afla parerea oameniilor despre un detergen cu toate ca si acolo ai nevoie makr de un focus-grup. Pentru acest studiu au mai fost folosite si alte metode ce cercetare sau totul se limiteaza la simplu chestionar? Ar fi putut fi un proiect de anvergura stiu ca pentru asta sunt necesare resurse dar cu putina publicitate, amabilitatea studetilor si cativa sponsori se putea face ceva