12 November 2007

De la idee la proiect


Pe scurt, lucrurile s-au petrecut cam asa:
Am tot vorbit cu Matei (am vazut ca si el mi-a scris numele cu galben-portocaliu, asa ca pastram traditia) despre proiectul lui Mike Wesch si despre rezultatele la care a ajuns. Si pentru ca nu ne puteam hotari cu ce sa incepem, i-am dat un mail lui Mike in care l-am rugat sa ne dea niste detalii despre punerea proiectului in practica; i-am explicat ca vrem sa facem unul similar in Romania. Spre surprinderea mea, Mike Wesch a raspuns a doua zi:

You could try to do it the way I did - and let the students create the questions. Start by getting 150 students and just ask them what kinds of information THEY want faculty and administrators to know about them. Have them co-create a list using a wiki or Google document.
Then go from there
.
Keep me posted! It will be interesting to see what comes up!

Fericita ca am primit feed-back atat de repede, am mers la Matei...si dupa o alta discutie ne-am dat seama ca nu avem cum sa adunam 150-200 de studenti on-line si sa-i lasam sa se autoevalueze. Asa ca am hotarat sa concepem un chestionar cu principalele teme (si subteme) pe care le-am considerat importante(chestionarului ii vom dedica un post separat, asa ca nu mai insist asupra lui).
I-am dat un alt mail lui Mike Wesch si i-am explicat ca la noi nu se poate aplica aceeasi metoda ca in Kansas. Raspunsul primit a fost:

Where will you be recording the footage? You should visit typical classrooms and just ask the students to brainstorm what kind of information they would want the world to know about their education. Record these sessions. They can be used for either visual or audio material later on."

Asa ca ne-am gandit ca dupa interpretarea rezultatelor chestionarului, sa facem cateva focus-grupuri prin care sa punctam ideile principale(dominante in raspunsurile din chestionare).
Cam asa s-a ajuns de la idee la proiect.

data inceperii : 30 octombrie 2007

No comments: